Disavow Links Tool – התכחשות מקישורים נכנסים

כידוע גוגל כיום נותן חשבות גדולה לאיכות הקישורים הנכנסים לאתר.

בעבר אתר היה נפגע אם היו לו 80% קישורי ספאם, היום כבר מדובר על 50% קישורי ספאם.

להלן מספר פעולות שיעזרו לכם לצמצם את הקישורים שאינם איכותיים ומובילים לאתר:

במקרים בהם לדומיין מסוים ישנו קישור הנחשב רדוד (פירוט בהמשך), ניתן להתכחש מן הקישור באמצעות כלי חדש הנקרא Disavow Links Tool.

מתחילים ליישם

יש לפתוח את רשימת הקישורים הנכנסים לאתר בחשבון ה- WMT >> תנועה >> קישורים לאתר שלך.

  1. גיוון קישורי עוגן
  • כל מאמר חדש שעולה לעמוד נחיתה מסויים – יש לגוון קישורי עוגן ולהשתמש בביטויים רלוונטיים חדשים.
  • בביטוי שאינו מתקדם, ירד בדירוג – יש לעבור על כל ה- Off Page הקיים ולגוון קישורי עוגן לאותו עמוד נחיתה.
  1. צמצום קישורי Footer
  • בכל קישור שעולה – יש לוותר על קישורי Footer ולשאוף לקישורים נכנסים ממספר עמודים בלבד בכל דומיין – העמודים הרלוונטיים ביותר באתר. יש לגוון קישורי עוגן ולהשתמש בביטויים רלוונטיים חדשים גם בקישורי שת”פ.
  • בביטוי שאינו מתקדם, ירד בדירוג – יש להמיר קישורי Footer ולשאוף בקישורים נכנסים ממספר עמודים בלבד בכל דומיין – העמוד הרלוונטי ביותר באתר. על הדרך, גוונו את קישורי העוגן – תשתמשו בקישור עוגן רלוונטי וטבעי אחר בכל פעם.
  1. הסרת קישורים מדפי נחיתה / דומיינים שאינם סמכותיים או רלוונטיים לנושא
  • יש להסיר (בפועל) קישורים נכנסים מדומיינים שנמצאים בענישה (במידה וידוע לכם על אתר שכזה).
  • יש להסיר (בפועל) קישורים נכנסים מעמודים בעלי אופי ספאמי מובהק (באמצעות פניה לבעל השליטה באתר).
  1. התכחשות מקישורים שאליהם אין גישה
  • התחברות לחשבון גוגל בעל הרשאות ל- WMT של האתר.
  • כניסה לכתובת הכלי Disavow Links Tool.
  • העלאת קובץ טקסט אשר מכיל את הכתובות המקשרות הספציפיות או את שמות הדומיינים בכלל שמהן אנו רוצים להתכחש.
    לדוגמא: samplesite.co.il
  • המתנה של כחודש עד להשפעה הרצויה
  1. במידה והאתר עדיין נמצא בענישה
  • הגשת בקשה לבחינה מחדש (כתובת) תוך ציון העובדה שביצעתם טיפול בקישורים נכנסים על ידי פניה לבעלי האתרים + Disavow Links Tool.
  • עדכון אלגוריתמי: Exact Matching Domains (שמות דומיינים מדוייקים לביטוי מחופש)עדכון אלגוריתמי בשם The EMD Update אשר הושק לאחרונה, נועד לבטל את השפעתם החיובית של שמות דומיינים שנרכשו במיוחד כדי לשפר את דירוג האתר בשאילתא מסוימת.
  • דומיינים לדוגמא:
    • http://www.ynet.com

 

  • במחקר ראשוני על השפעת העדכון ניתן לצפות בכתובת זו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *